Najpierw trzeba uzmysłowić sobie jak ważną rolę pełni internet w życiu wszystkich ludzi. W ciągu ostatnich lat internet stał się najważniejszym miejscem dystrybucji usług, gównie dzięki ich łatwej dostępności i szerokiemu wyborowi. Również promocja w tych czasach w dużej mierze mieści się w ramach internetu. Najważniejsze światowe marki inwestują ogromne pieniądze w kampanie reklamowe w social media lub w reklamy w Google AdWords.
Google posiada aż 97% udziałów w wyszukiwaniach biorąc pod uwagę wszystkie wyszukiwarki na Polskim rynku. W skali miesiąca jest to aż 100 miliardów wyszukiwań! Należałoby również nadmienić, że aż 70% Polaków każdego dnia używa internetu. Jak więc zaistnieć w Google?
Więcej niż 200 czynników ma wpływ na miejsce strony w wynikach wyszukiwania Google znajdzie się Twoja witryna. Wśród nich znajdziemy ilość linków, które prowadzą do Twojej witryny, jakość i unikalność treści oraz ilość słów kluczowych. levelrank filtr w google . Statystyki mówią, że aż 90% ludzi korzystających z internetu zwraca uwagę tylko pierwszą stronę wyszukiwania i aż 51% użytkowników wchodzi tylko w pierwszą wyszukaną stronę.
Co wchodzi w skład działań SEO?
SEO są to wszystkie ruchy, mające na celu zdobycie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwarki Google. Działań tych dokonują specjaliści, którzy dzięki wiedzy i doświadczeniu wiedzą jak skutecznie pozycjonować stronę www. Ciągle zmieniające się algorytmy Google muszą być wciąż obserwowane tak, żeby dobierać najbardziej korzystną strategię dla każdej witryny klienta. Przede wszystkim należy wziąć pod uwagę trzy podstawowe elementy:
-optymalizację kodu, czyli uporządkowanie wewnętrznej struktury witryny tak, aby zlikwidować wszystkie błędy, zwiększyć jej prędkość i uporządkować strukturę nagłówków.
-link building, czyli wszelkie działania , które mają na celu promowanie strony w jak największej ilości zewnętrznych serwisów internetowych poprzez jej linkowanie.
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie witryny o jedyne w swoim rodzaju, wartościowe i posiadające odpowiednią długość treści.
Dlaczego pozycjonowanie jest tak ważne?
Znajdowanie się ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyników wyszukiwania to zagwarantowanie sobie lepszej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania wśród klientów i realnego zwiększenia sprzedaży. Zacznij promocję w internecie i stań się widoczny!