W pierwszej kolejności trzeba uzmysłowić sobie jak istotną rolę w życiu każdego człowieka pełni internet. To właśnie internet okazał się głównym miejscem dystrybucji usług, gównie dzięki ich łatwej dostępności i dużemu wyborowi. Również promocja w tych czasach w większości znajduje się w ramach internetu. Najważniejsze światowe firmy inwestują duże pieniądze w kampanie reklamowe w mediach społecznościowych lub w kampanie reklamowe w Google AdWords.
Wyszukiwarka Google ma aż 97% udziałów w wyszukiwaniach biorąc pod uwagę wszystkie wyszukiwarki na Polskim rynku. W miesiącu dokonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Warto również nadmienić, że aż 70% Polaków codziennie używa internetu. Więc jak być widocznym w Google?
Ponad 200 czynników ma wpływ na miejsce strony w wynikach wyszukiwania Google znajdzie się Twoja strona internetowa. Wśród nich znajdziemy jakość treści, ilość linków prowadzących do Twojej strony czy ilość słów kluczowych, które wpisuje użytkownik szukając konkretnego produktu. pozycjonowanie-stron-szczecin-2022.icu szczecin pozycjonowanie stron . Według statystyk nawet 90% ludzi korzystających z internetu zwraca uwagę tylko pierwszą stronę wyszukiwania i aż 51% użytkowników wchodzi jedynie w pierwszą wyszukaną pozycję.
Co wchodzi w skład działań SEO?
SEO są to wszystkie działania, które mają na celu uzyskanie najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwarki Google. Zajmują się tym eksperci, którzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy wiedzą jak skutecznie pozycjonować stronę internetową. Ciągle zmieniające się algorytmy Google muszą być ciągle obserwowane tak, żeby dobierać najlepszą możliwą strategię dla każdej strony klienta. Przede wszystkim należy zadbać o trzy podstawowe elementy:
-optymalizację kodu, czyli uporządkowanie wewnętrznej struktury witryny tak, aby usunąć wszystkie błędy, zwiększyć jej prędkość i zrobić porządek w strukturze nagłówków.
-link building, czyli wszelkie działania mające na celu promowanie strony w jak największej ilości zewnętrznych serwisów internetowych poprzez jej linkowanie.
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie witryny o unikalne, wartościowe i posiadające odpowiednią długość treści.
Dlaczego pozycjonowanie jest aż tak ważne?
Bycie w ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania Google to zagwarantowanie sobie większej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania wśród klientów i realnego zwiększenia sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!